13,728 +15290 -1562
Kudos
#5355 (Top 1.6756%)
| Kudos/dag | 1.93 |
| Kudos/reaguursel | 21.22 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2205 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -218 |
13,728 +15290 -1562
Kudos
#5355 (Top 1.6756%)
| Kudos/dag | 1.93 |
| Kudos/reaguursel | 21.22 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2205 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -218 |
647
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.09 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 19.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.34 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 23 |
| Geregistreerd op | 16-01-2006 |
| Eerste reactie op | 13-01-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-15 05:27:05 door DrDick69 op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
@threeheaded monkey: maar de schuld van rellen leggen bij een burgemeester vind je wel een logische gedachte?
0 kudos 2026-06-14 23:37:06 door owikzegmaarwat op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
links or rechts maakt niet uit die bus was toch wel gesloopt
0 kudos 2026-06-14 22:57:59 door Hatsosak op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
Simpel! Probeer eens verder te kijken of te onderzoeken dan je eerste primaire omgeving. Is wellicht lastig, maar je zal jezelf verrassen gok ik.
-3 kudos 2026-06-14 19:36:15 door threeheadedmonkey op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
@DrDick69 | 14-06-26 | 21:15: Leuk dat er weer wat reaguurders zijn die Trump erbij willen halen. Nieuws voor jullie: Trump is niet de burgervader van New York.
0 kudos 2026-06-14 19:15:43 door DrDick69 op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
Dat domme hokjesdenken is een kankergezwel in de samenleving dat niet meer weg te snijden is. Het gaat niet over links of recht, maar over wel of niet capabel. De president daar is hartstikke recht, maar er zullen weinig rechtse rakkers op dumpert zijn die menen dat Trump capabel is.
-1 kudos 2026-06-14 18:27:29 door MojoNL op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
... Als je maar links de schuld kan geven... volgens mij is toch echt de rechtse trump de baas van het land he. Maar dan is het weer selectief de schuld van een burgemeester.
-1 kudos 2026-06-14 16:51:36 door driemaalinderondte op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
Ja ook daar is het de schuld van links. Net als hier. De regering met SP PRO PvD en Volt.
1 kudos 2026-06-14 16:50:43 door EersteReactie op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
Maar om nou te zeggen dat dit een onzin reactie is...
7 kudos 2026-06-02 18:55:01 door elrufus op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
@Dumpertstrumperd | 02-06-26 | 19:09: en maar goed blijven praten. Stumperd.
13 kudos 2026-06-02 17:25:33 door a4p op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
@Dumpertstrumperd, alsof de lijst die je net opnoemt niet doorgaans allemaal een kort lontje hebben, zo ies koeltoer.
-32 kudos 2026-06-02 17:09:08 door Dumpertstrumperd op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Aha, dus jij kan aan hun uiterlijk zien dat het Syriërs zijn. Je weet dus zeker dat ze niet uit Tunesië, Egypte, Oman, Yemen, Marokko, Iran, Georgie, Afghanistan, Turkije, Turkmenistan, Kirgizië, Armenië, of Libië komen. Knap, heel knap.
5 kudos 2026-05-24 12:31:07 door Krijgnouwat op Lubach over Islamkritiek
Als ik jou was zou ik ook een tekstschrijver nemen...
-1 kudos 2026-05-21 21:34:26 door Aend op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
@Kondtenman | 21-05-26 | 20:49: te veel moeite. Met wappies valt niet te discussieren.
0 kudos 2026-05-21 19:12:22 door LittleAd op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
Vrij simpel. Omdat bouwwerken juridisch een eigenaar hebben die verantwoordelijk zijn voor het beheer en onderhoud van het bouwwerk. Dat we als burger misschien het niet eens zijn met de beslissingen die de eigenaar neemt, daar hebben we een democratie en verkiezingen voor. Moet je op een partij stemmen die meer geld wil uitgeven aan het onderhoud.
1 kudos 2026-05-21 19:08:11 door ZusAntigoon op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
@Kondtenman | 21-05-26 | 20:49: omdat Rijkswaterstaat nergens beweert dat het hun eigendom is. Ze zijn per definitie de infrastructuurbeheerder, niet de eigenaar. En als beheerder dus ook verantwoordelijk als er iets mee mis is. Als er vervolgens mensen zelf aan gaan zitten hannesen, wie draagt dan de verantwoordelijkheid als het alsnog misgaat?
1 kudos 2026-05-21 18:49:52 door Kondtenman op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
@Aend | 21-05-26 | 20:41: Mag jij uitleggen waar de beredenering mank gaat.
-8 kudos 2026-05-21 18:41:43 door Aend op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
Domme wappie redenering
1 kudos 2026-05-17 19:29:20 door Kameleon4 op Mensen begroeten met random voedsel
Frikadel!
7 kudos 2026-05-16 09:54:04 door Landingsgestel op Boomer zei: Geen bommetje
Timing had niet beter gekund inderdaad
18 kudos 2026-05-12 18:42:58 door erikz.nl op Dat haal ik prima op m'n fiets
Helemaal niet jammer, dit zou verschrikkelijk geweest zijn voor de machinist.
2 kudos 2026-05-06 08:05:37 door unfortunatelypeanutbutter op Martin Brundle vs Jimmy Fallon bij de GP van Miami
In "zijn" show ging hij er ook nog even over vertellen. De man had geen idee waar hij is geweest en waar hij het over heeft.
-3 kudos 2026-04-23 17:47:54 door jamaarikweethetbeter op ME ramt pubers in Loosdrecht
Toch knap om het één te koppelen aan iets dat niets met elkaar te maken heeft. Ben je er op afgestudeerd?
-10 kudos 2026-04-23 13:01:59 door giggity op ME ramt pubers in Loosdrecht
Ach ja, zo kun je er ook tegen aan kijken. Ik zie dan weer mensen die jammeren dat anderen het land kapot maken en die zich dan zelf ook maar zo gaan gedragen.. Het is zo verschrikkelijk dom dat het pijnlijk is.
0 kudos 2026-04-23 12:20:47 door Count Bashie op RouandYT pleegt prankcall waardoor 2 gasten worden neergeschoten
"Liegen behoort tot een beschamende eigenschap en tot een verwerpelijke gedragsnorm. Het liegen is niet gepast, zowel in ernstige zaken als bij het maken van grappen. Men wordt hier niet uitgezonderd van het liegen, behalve als dit nodig is om een overwegend Islamitisch belang te verkrijgen dat niet verkregen kan worden met het spreken van de waarheid. Tevens is het toegestaan om te liegen als men een groter verderf kan voorkomen dat niet te voorkomen is met het spreken van de waarheid. Als het mogelijk is om liegen te vervangen met het spreken van de waarheid om zo een belang te verkrijgen of een ongunstigheid te verdrijven, dan is het niet toegestaan om te liegen." Er zijn dus zelfs regels voor....
20 kudos 2026-04-23 10:56:39 door Pipo der Clown op ME ramt pubers in Loosdrecht
Ja.
1 kudos 2026-01-30 21:23:31 door lordwally op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Jamaar..... dan komen wij uit onze bubbel. Dat willen wij niet want dan zien we dat soort mensen, nu kunnen we net doen alsof er niets aan de hand is
3 kudos 2025-11-24 07:26:05 door NeppeChinees op Weet iemand het merk van dit motorpakje?
Kijk nog maar eens goed
0 kudos 2025-11-13 00:09:29 door ZoltarTheMagnificent op Country muziek in de mix
Ko Beer.
5 kudos 2025-09-26 00:12:00 door CasB op Opgefokte BMW rijder test mijn remmen
Met groot licht seinen en gelijk handgebaren maken is ook wel overdreven. Als je daarna ook gaat brakechecken had je blijkbaar toch geen haast.
-2 kudos 2025-09-25 22:46:45 door ILoveHawkTuahChicks op Opgefokte BMW rijder test mijn remmen
Amen broeder! Zo simpel kan het zijn...
-54 kudos 2025-08-22 22:17:35 door Sjorsdereppert op Zieke lul ook verdacht van moord
Als je op basis van dit PVV stemt ben je echt een mongool..
-2 kudos 2025-08-22 20:41:18 door Hetisnooitgoed op De andere kant van zooi weggooien
Whahaha briljant!
4 kudos 2025-04-20 18:20:15 door Eric1966 op Zolderkamer over voor Sywertje?
Hij die onder valse voorwendselen verkoopt. Eerst ging hij daarmee naar Pieter Omtzigt.
19 kudos 2025-04-20 17:55:11 door altijd-guus op Zolderkamer over voor Sywertje?
misschien moet jij je even een klein beetje gaan verdiepen in het verhaal. Sywertje en zijn maatjes zijn smerige oplichters die niet alleen heel bewust 30%(!!!) winst verzwegen, maar ook nog eens onbruikbare mondkapjes dus troep hebben geleverd. De overheid zat behoorlijk in de knel en heeft in blinde paniek (nee dat is ook niet goed) alles gekocht waar ze hun handen op konden leggen, omdat er wereldwijd grote schaarste leek te zijn.
17 kudos 2025-04-20 17:26:13 door JopieLandman op Zolderkamer over voor Sywertje?
Je bedoelt 'hij die verkoopt en zegt dat hij er geen winst aan over wil houden' of zij die hem daarin geloven en niet degenen zijn die de rekening betalen? Want je denkt toch niet dat Hugo de Jonge zelf de getalletjes intikt in zn bankapp?
8 kudos 2025-04-20 17:21:21 door noemphatie op Zolderkamer over voor Sywertje?
Ja.
5 kudos 2025-04-20 17:12:44 door chewhakbar op Meisje in de Ikea
Het lijkt erop dat ze het hele woord "mee" probeert te verbergen.
13 kudos 2025-04-20 17:11:22 door Woetism op Meisje in de Ikea
Gewoon de eerste 'e' die ze tegenkwam. Voor haar super logisch.
0 kudos 2024-09-11 06:16:55 door klaphaspel op AMBU146 IN DE TOP10!
@Fluitui2 | 10-09-24 | 22:40: Goh, heeft Jan gezegd dat hij je lelijk vindt? Arm kind, dat de wereld zo hard kan zijn.
-13 kudos 2024-09-10 20:40:57 door Fluitui2 op AMBU146 IN DE TOP10!
Ergens onderaan in de donkere krochten van het internet, vlak bij pedofilie zeg maar. Daar waar die achterlijke paashaasschaamhaarverzamelaars thuis horen.
-11 kudos 2024-08-25 09:32:15 door Duistereridder op Anti corruptie dienst komt wagenparkje Andrew Tate ophalen
"Heeft ze terug gehad"? Taalgebruik van een breinloze puber.
6 kudos 2024-06-02 05:39:06 door ja-zuster-nee-zuster op Ik pak de lift
*Chinese
8 kudos 2024-04-11 22:44:13 door Tramhalte op Leuk zo'n elektrische wagen
Pfff bestaan er nu ook al blokjes om de aanmaakblokjes aan te steken? Lijkt me wat overbodig,
0 kudos 2024-04-11 21:25:44 door Uhoortnogvanons op Leuk zo'n elektrische wagen
Ja.
6 kudos 2024-04-08 08:06:01 door Rest in privacy op B2 is niet meer.
Nee dat is inderdaad niet mis!
25 kudos 2024-04-07 21:29:23 door KaasKopKees op B2 is niet meer.
Wat zeggie?!?
32 kudos 2024-02-29 00:48:36 door Cutcake op Petitie om Poetin te trollen
Ga maar lekker in Rusland wonen, halve zool
15 kudos 2024-01-27 16:40:43 door minibral op B-2 Stealth bomber vliegt over bij thuiswedstrijd Kansas City Chiefs
De statistieken over zware blessures en hoofdtrauma's denken daar anders over.
-5 kudos 2024-01-27 15:49:54 door minibral op B-2 Stealth bomber vliegt over bij thuiswedstrijd Kansas City Chiefs
Dan heb je het niet goed bekeken vrees ik!
17 kudos 2022-11-12 21:35:00 door gloerboer op Niet moeders knapste
Dat begrepen we al uit het onderschrift.